Nincs engedélyezve a javascript.
Online stratégia kialakítása
Karácsony-november-ak

Online stratégia kialakítása

Nélkülözhetetlen útmutató az internetes kereskedelemhez

Szállítás:
1-2 munkanap
Készleten
Újszerű antikvár könyv
Elérhető darabszám:
5
1 900.-
Eredeti ár:
3 800.-

Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli, javasolt könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Kötött ár: a terméknek az Árkötöttségi törvény alapján meghatározott legalacsonyabb eladási ára, melyből további kedvezmény nem adható.

Vállalatunk versenyképessé tételéhez elengedhetetlen egy online stratégia. Matt Haig könyvéből megtudhatjuk, hogyan lássunk neki a stratégia kidolgozásához, s mire van szükségünk ahhoz, hogy sikeresek legyünk.
Leírás a könyvről
Nem kell zseninek lennünk, hogy rájöjjünk: az internetet többé nem hagyhatjuk figyelmen kívül. Az internetes kereskedelem úgy virágzik, mint még soha. Vállalatunk versenyképessé tételéhez elengedhetetlen egy online stratégia. Hogyan lássunk neki a stratégia kidolgozásának?
Matt Haig mindent megmutat, amire szükségünk van a siker biztosítása érdekében. A könyvből megtudhatjuk:

miként kell e-auditot készíteni;
miként lehet hatalmas szállítói láncot felépíteni;
miként tudunk a világ minden tájáról ügyfeleket vonzani;
miként teremthetünk online márkát;
miként egyesíthetjük online és offline tevékenységünket;
miként használhatjuk hatékonyan a vírusos marketinget;
miként kommunikáljunk ügyfeleinkkel.

Mindenekfelett pedig megtudhatjuk, hogyan tehetjük az internetet az egyik legfontosabb marketingeszközünkké.
Adatok
Raktári kód:
178952
ISBN:
963368949X
EAN:
9789633689493
Eredeti megnevezés:
How come you don't have an e-strategy? The essential guide to online business
Megjelenés:
2005.
Kötésmód:
ragasztott kartonált (puha)
Oldalszám:
152
Méret [mm]:
165 x 215 x 13
Nyelv:
magyar
Tömeg [g]:
370
Hozzászólások
 
Találkozzunk könyvvásárainkon!