Nincs engedélyezve a javascript.
A megfelelő marketingterv elkészítése
Karácsony-november-ak

A megfelelő marketingterv elkészítése

Nélkülözhetetlen útmutató marketingtervezéshez

Szállítás:
1-2 munkanap
Készleten
Újszerű antikvár könyv
Elérhető darabszám:
5
1 900.-
Eredeti ár:
3 800.-

Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli, javasolt könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Kötött ár: a terméknek az Árkötöttségi törvény alapján meghatározott legalacsonyabb eladási ára, melyből további kedvezmény nem adható.

Marketingtervei alapjában véve jól mutatnak, de úgy látszik, nem érik el célkitűzéseiket? Az eredmények alapján elégedetlen? Akarja tudni, hol hibázza el? Szeretne olyan marketingterveket összeállítani, amelyek eredményt hoznak? Ha igen, e műre van szüksége.
Leírás a könyvről
Marketingtervei alapjában véve jól mutatnak, de úgy látszik, nem érik el célkitűzéseiket? Az eredmények alapján elégedetlen?
Akarja tudni, hol hibázza el? Szeretne olyan marketingterveket összeállítani, amelyek eredményt hoznak? Ha igen, e műre van szüksége.
A kalauz sodró lendületű és provokatív, de feszesre szabott. Nincsenek benne sem közhelyek, sem konyhakész megoldások. Vannak ellenben komoly, izzasztó tesztek és feladatok, amelyek képessé teszik önt annak elemzésére, miért nem működnek a marketingtervei, s mit is kell tennie, hogy biztosan működjenek.
Itt megtalál mindent, amire szüksége van, többek között:

miként illeszkedik a marketingtervezés a vállalati tervezésbe;
mit kellene tartalmaznia a marketingtervezés folyamatának;
miként definiálja még a tervezés előtt a piacokat és a szegmenseket;
mit kell a tervnek tartalmaznia;
a marketing-célkitűzések és a -stratégiák megfogalmazásáról;
az értékesítési, reklám-, eladásösztönzési, elosztási és vevőszolgálati stratégiákról;
miként tegye marketingtervét működőképessé.
Adatok
Raktári kód:
178958
ISBN:
9633689465
EAN:
9789633689462
Eredeti megnevezés:
How come your marketing plans aren't working? - The essential guide to marketing planning
Megjelenés:
2005.
Kötésmód:
ragasztott kartonált (puha)
Oldalszám:
198
Méret [mm]:
165 x 215 x 16
Nyelv:
magyar
Tömeg [g]:
480
Hozzászólások
 
Találkozzunk könyvvásárainkon!