Leírás a könyvről
Ha már vannak olyan vevői, akikkel kiemelten foglalkozik, talán az aggasztja, hogy a leendő ügyfelek meghatározásának módja nem világos, nem mindenki ért vele egyet vállalatánál, vagy egész egyszerűen csak rossz a folyamat. Esetleg egyáltalán nincs is ilyen folyamat.
Ha nem határozza meg kiemelt ügyfeleit, hogy tudná menedzselni őket?
Világos, lényegretörő stílusában Peter Cheverton egy 10 lépésből álló folyamatot mutat be a kiemelt ügyfelek kiválasztására. Ismerje meg,
hogyan határozhatja meg céljait;
hogyan állíthatja össze a kiválasztó csapatot;
hogyan alakíthatja ki marketingtervét;
hogyan szegmentálhatja a piacot;
hogyan határozhatja meg a vevői vonzerőt;
hogyan értékelheti, súlyozhatja és rangsorolhatja vevőit;
hogyan hajthatja végre a kiválasztást;
hogyan kommunikáljon a vevőkkel.