Nincs engedélyezve a javascript.
A kiemelt ügyfelek meghatározása

A kiemelt ügyfelek meghatározása

Nélkülözhetetlen útmutató a kiemelt ügyfelek kiválasztásához

Szállítás:
1-5 munkanap
Készleten
Újszerű antikvár könyv
Elérhető darabszám:
7
3 800.-
Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli, javasolt könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Világos, lényegretörő stílusában Peter Cheverton egy 10 lépésből álló folyamatot mutat be a kiemelt ügyfelek kiválasztására.
Leírás a könyvről
Ha már vannak olyan vevői, akikkel kiemelten foglalkozik, talán az aggasztja, hogy a leendő ügyfelek meghatározásának módja nem világos, nem mindenki ért vele egyet vállalatánál, vagy egész egyszerűen csak rossz a folyamat. Esetleg egyáltalán nincs is ilyen folyamat.
Ha nem határozza meg kiemelt ügyfeleit, hogy tudná menedzselni őket?
Világos, lényegretörő stílusában Peter Cheverton egy 10 lépésből álló folyamatot mutat be a kiemelt ügyfelek kiválasztására. Ismerje meg,

hogyan határozhatja meg céljait;
hogyan állíthatja össze a kiválasztó csapatot;
hogyan alakíthatja ki marketingtervét;
hogyan szegmentálhatja a piacot;
hogyan határozhatja meg a vevői vonzerőt;
hogyan értékelheti, súlyozhatja és rangsorolhatja vevőit;
hogyan hajthatja végre a kiválasztást;
hogyan kommunikáljon a vevőkkel.
Adatok
Raktári kód:
178955
ISBN:
9633689473
EAN:
9789633689479
Eredeti megnevezés:
How come you can't identify your key customers? - The essential guide to key account selection
Megjelenés:
2005.
Kötésmód:
ragasztott kartonált (puha)
Oldalszám:
144
Méret [mm]:
165 x 215 x 12
Nyelv:
magyar
Tömeg [g]:
360
Hozzászólások