Nincs engedélyezve a javascript.
A márkaimázs felépítése

A márkaimázs felépítése

Nélkülözhetetlen útmutató a márkamenedzsmenthez

Szállítás:
1-5 munkanap
Készleten
Újszerű antikvár könyv
Elérhető darabszám:
6
3 800.-
Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli, javasolt könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Peter Cheverton útmutatójában tudatosan kevés az elmélet, a hangsúlyt a tettek és a gyakorlat kapja. Megtudhatjuk, hogyan definiáljuk márkánkat; hogyan alkossunk márkamenedzsment stratégiát; hogyan valósítsuk meg terveinket.
Leírás a könyvről
Jó áron kínálunk egy minőségi terméket, mégsem úgy fogy, ahogy szeretnénk? Esetleg sok a versenytárs? Ez a könyv a fenntartható versenyelőny egyik eszközét, a márkaépítést és az ehhez kapcsolódó tapasztalatokat, titkokat tárja fel. Peter Cheverton útmutatójában tudatosan kevés az elmélet, a hangsúlyt a tettek és a gyakorlat kapja. Megtudhatjuk, hogyan definiáljuk márkánkat; hogyan alkossunk márkamenedzsment stratégiát; hogyan valósítsuk meg terveinket. Emellett reális képet kapunk arról, hogy mire képes a hatékony márkamenedzsment, miként válhat a márka vállalatunk legértékesebb eszközévé, és hogyan tudja eltartani magát anélkül, hogy egy vagyont áldoznánk rá.
Adatok
Raktári kód:
178956
ISBN:
9633689481
EAN:
9789633689486
Eredeti megnevezés:
How come your brand isn't working hard enough? - The essential guide to brand management
Megjelenés:
2005.
Kötésmód:
ragasztott kartonált (puha)
Oldalszám:
174
Méret [mm]:
165 x 215 x 16
Nyelv:
magyar
Tömeg [g]:
420
Hozzászólások